СЛУЖИТЕЛ – ИНФОРМАЦИЯ, ПРИЕМНА MERCEDES-BENZ/STAR ASSISTANT

star-assistance

Силвър Стар е мястото, където очарованието на Mercedes-Benz среща стремежа към съвършенство. Тук не просто представляваме, а изживяваме емблематичната марка, въплъщаваща традиция, лукс и иновации!

Мисията ни в Силвър Стар се простира отвъд продажбата и обслужването на автомобили. Ние се стремим да създаваме незабравими преживявания. Всеки Mercedes в нашия шоурум е доказателство за ангажимента, който поемаме към качеството, елегантността и представянето на автомобилите ни. Сервизните ни центрове (в София, Пловдив, Варна и Бургас) са убежище за всяко превозно средство, като гарантират, че то ще остане също толкова изключително, колкото в деня, в който е закупено.

Но това, което наистина отличава Силвър Стар, са хората ни. Ние вярваме в силата на мечтите и потенциала на всеки отделен човек. Когато се присъединиш към нас, не просто започваш работа, а се отправяш на пътешествие към растеж и удовлетворение. Нашият екип е нашето семейство и ние инвестираме в успеха ти чрез непрекъснато обучение, менторство и възможности за развитие.

Ако имате добра езикова култура и с лекота комуникирате на български и английски език с непознати хора,

ако притежавате позитивна нагласа към работата в екип и грижата за клиентите,

ако сте внимателен към детайлите, усмихнат и приветлив,

ние Ви очакваме в екипа на Силвър Стар, локация Пловдив като:

СЛУЖИТЕЛИНФОРМАЦИЯ, ПРИЕМНА MERCEDES-BENZ/STAR ASSISTANT

Основни задължения на позицията:

  • Приемане на входящи повиквания, отговаряне на запитвания (часове за сервиз, наличност на резервни части и т.н.) и гарантиране на 5-звездна грижа за клиента, вкл. осигуряване на напитки
  • Професионално представяне на компанията и осъществяване на непрекъснат контакт (по телефон или на място) с клиенти и служители
  • Създаване на дигитален график за ежедневната натовареност на сервизите
  • Актуализиране на база данни и работа със специализирани софтуерни продукти (вкл. Automaster)
  • Съдействие на колеги в отдел Следпродажбено обслужване при административни дейности
  • Подпомагане организацията и участие в клиентски мероприятия

Изисквания към търсения кандидат:

  • Минимум 1 година професионален опит при работа с клиенти
  • Диплома за завършено средно образование (минимум)
  • Добро владеене на английски език за ежедневно общуване с клиенти
  • Умения за гъвкава комуникация и ориентираност към клиента
  • Компютърна грамотност, в т.ч. опит със специализирани софтуерни продукти

Предимство при подбора по документи ще имат кандидати, притежаващи:

  • завършено висше образование;
  • шофьорска книжка – категория В.

Предимствата за Вас:

  • Ще получите възможност за дългосрочно сътрудничество и развитие в компанията
  • Ще работите на пълен работен ден при 5-дневна работна седмица с 22-дневен платен годишен отпуск и трудов договор с пълно осигуряване
  • Ще бъдете включени в различни продуктови и специализирани обучения, съгласно програмата на компанията и производителя
  • Ще придобиете познания за работа със специализирани софтуерни продукти и уеб-базирани платформи
  • Ще можете да ползвате удобството на организиран фирмен транспорт
  • Ще участвате в бутикови клиентски събития и активности

Ако предложението представлява интерес за Вас, моля изпратете своята автобиография.

Осъществяваме връзка само с одобрените по документи кандидати.

Допълнителна информация, която сме длъжни да Ви предоставим, ще откриете в профила на дружеството.

,

Кандидатствай за позицията сега













    Декларирам, че съм прочел и съм се запознал с Политиката за лични данни на Силвър Стар