Силвър Стар е мястото, където очарованието на Mercedes-Benz среща стремежа към съвършенство. Тук не просто представляваме, а изживяваме емблематичната марка, въплъщаваща традиция, лукс и иновации!
Мисията ни в Силвър Стар се простира отвъд продажбата и обслужването на автомобили. Ние се стремим да създаваме незабравими преживявания. Всеки Mercedes в нашия шоурум е доказателство за ангажимента, който поемаме към качеството, елегантността и представянето на автомобилите ни. Сервизните ни центрове (в София, Пловдив, Варна и Бургас) са убежище за всяко превозно средство, като гарантират, че то ще остане също толкова изключително, колкото в деня, в който е закупено.
Но това, което наистина отличава Силвър Стар, са хората ни. Ние вярваме в силата на мечтите и потенциала на всеки отделен човек. Когато се присъединиш към нас, не просто започваш работа, а се отправяш на пътешествие към растеж и удовлетворение. Нашият екип е нашето семейство и ние инвестираме в успеха ти чрез непрекъснато обучение, менторство и възможности за развитие.
Ако имате добра езикова култура и с лекота комуникирате на български и английски език с непознати хора,
ако притежавате позитивна нагласа към работата в екип и грижата за клиентите,
ако сте внимателен към детайлите, усмихнат и приветлив,
ние Ви очакваме в екипа на Силвър Стар, локация Пловдив като:
СЛУЖИТЕЛ – ИНФОРМАЦИЯ, ПРИЕМНА MERCEDES-BENZ/STAR ASSISTANT
Основни задължения на позицията:
- Приемане на входящи повиквания, отговаряне на запитвания (часове за сервиз, наличност на резервни части и т.н.) и гарантиране на 5-звездна грижа за клиента, вкл. осигуряване на напитки
- Професионално представяне на компанията и осъществяване на непрекъснат контакт (по телефон или на място) с клиенти и служители
- Създаване на дигитален график за ежедневната натовареност на сервизите
- Актуализиране на база данни и работа със специализирани софтуерни продукти (вкл. Automaster)
- Съдействие на колеги в отдел Следпродажбено обслужване при административни дейности
- Подпомагане организацията и участие в клиентски мероприятия
Изисквания към търсения кандидат:
- Минимум 1 година професионален опит при работа с клиенти
- Диплома за завършено средно образование (минимум)
- Добро владеене на английски език за ежедневно общуване с клиенти
- Умения за гъвкава комуникация и ориентираност към клиента
- Компютърна грамотност, в т.ч. опит със специализирани софтуерни продукти
Предимство при подбора по документи ще имат кандидати, притежаващи:
- завършено висше образование;
- шофьорска книжка – категория В.
Предимствата за Вас:
- Ще получите възможност за дългосрочно сътрудничество и развитие в компанията
- Ще работите на пълен работен ден при 5-дневна работна седмица с 22-дневен платен годишен отпуск и трудов договор с пълно осигуряване
- Ще бъдете включени в различни продуктови и специализирани обучения, съгласно програмата на компанията и производителя
- Ще придобиете познания за работа със специализирани софтуерни продукти и уеб-базирани платформи
- Ще можете да ползвате удобството на организиран фирмен транспорт
- Ще участвате в бутикови клиентски събития и активности
Ако предложението представлява интерес за Вас, моля изпратете своята автобиография.
Осъществяваме връзка само с одобрените по документи кандидати.
Допълнителна информация, която сме длъжни да Ви предоставим, ще откриете в профила на дружеството.