Силвър Стар е мястото, където очарованието на Mercedes-Benz среща стремежа към съвършенство. Тук не просто представляваме, а изживяваме емблематичната марка, въплъщаваща традиция, лукс и иновации!
Мисията ни в Силвър Стар се простира отвъд продажбата и обслужването на автомобили. Ние се стремим да създаваме незабравими преживявания. Всеки Mercedes в нашия шоурум е доказателство за ангажимента, който поемаме към качеството, елегантността и представянето на автомобилите ни. Сервизните ни центрове (в София, Пловдив, Варна и Бургас) са убежище за всяко превозно средство, като гарантират, че то ще остане също толкова изключително, колкото в деня, в който е закупено.
Но това, което наистина отличава Силвър Стар, са хората ни. Ние вярваме в силата на мечтите и потенциала на всеки отделен човек. Когато се присъединиш към нас, не просто започваш работа, а се отправяш на пътешествие към растеж и удовлетворение. Нашият екип е нашето семейство и ние инвестираме в успеха ти чрез непрекъснато обучение, менторство и възможности за развитие.
Екипът ни в град София се разраства и търсим ЕКСПЕРТ, ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА.
Вашите отговорности:
- Изчисляване и цялостна обработка на възнаграждения и придобивки (ежемесечно)
- Администрира процесите при назначаване, преназначаване и освобождаване на персонал по трудов или граждански договор;
- Поддържа досиетата на служителите, обработва отсъствията за временна неработоспособност и заповедите за отпуск;
- Подготвя всички документи, свързани с трудови правоотношения – служебни бележки, удостоверения, декларации, УП и др.;
- Води различни справки и подпомага други процеси в отдел Човешки ресурси;
- Участва активно процеса по управление на здравословни и безопасни условия на труд и социалната програма на фирмената група;
Нашите очаквания:
- Минимум 3 год. предишен опит в администриране на персонал и обработка на възнаграждения и придобивки, боравене с ERP System (HRM) – предимство работа с HeRMeS;
- Притежава диплома за Висше образование по специалност Икономика на човешките ресурси, Финанси, Финансов контрол, Икономика и финанси и аналогични;
- Добро ниво на владеене на Английски език (B2);
- Познава и непрекъснато актуализира знанията си за нормативната уредба във връзка с и трудово-правните отношения (КТ, КСО и др.) и ЗБУТ;
- Използва MS Office пакет, в т.ч. Excel (на високо ниво) и PowerPoint;
- Изключително организиран, отговорен, стриктен и внимателен към детайла.
Ние предлагаме:
- 200лв под формата на ваучери за храна;
- Възможност за гъвкаво работно време;
- Пакет с корпоративни отстъпки;
- Възможност да работите в най-новия продажбено-сервизен център на Силвър Стар.
- 22 дни платен годишен отпуск.
Ако предложението представлява интерес за Вас, моля изпратете своята автобиография.
Осъществяваме връзка само с одобрените по документи кандидати.
Допълнителна информация, която сме длъжни да Ви предоставим, ще откриете в профила на дружеството или на: Политика за защита на лични данни.